miércoles, 4 de agosto de 2010

ESTE DIUMENGE QUEDADA A LES 8:30

Per iniciativa del presi, i per a fer pinya, este diumenge que ve es farà una quedada a les 8:30 a la creu roja (a 100m del café olé). El plantejament será nadar 40 minutets, anar al desert en bici, i al tornar fer un ratet de carrera al clot.

Estaria be que si algú te clar que va o que no va, deixe un comentari per anar fent-nos una idea dels que serem.

També estaria be que a qui no li quadre més que una o dos parts de l'entrenament també s'anime i vinga a lo que li interese. (O a la ceveseta de després)

Per últim felicitar als classificats per a Pulpí.

5 comentarios:

  1. Yo directamente me borro, aparte de que me hundiria como una piedra, me he jodido la espalda (Lumbalgia), y encima me he puesto un piercing en el cuello, y de momento no puedo hacer nada de deporte. Bueno, no me enrrollo más, no os canseis.

    ResponderEliminar
  2. Yo tampoco podré acudir ya que me piro unos días a Andorra con la famili. Eso si a entrenar a tope. La próxima en Burriana, que se que vamos unos cuantos. Por supuesto enhorabuena a todos, sois unos maquinas

    ResponderEliminar
  3. El meu germa i jo no podem perque treballem, que vaja be! no vos canseu!

    ResponderEliminar
  4. Jo correc un un 10.000 el disabte en Torreblanca, si me alse, aniré, ja que este cap de setmana el tinc lliure.

    Carles

    ResponderEliminar
  5. Jo tampoc, tinc una carrera a peu el dissabte de vesprada i el diumenge vaig a la travesía de Nules.

    ResponderEliminar