sábado, 31 de julio de 2010

Qui no corre vola...

Ye màquines, com va tot? Com tire a faltar la seguideta de principi de temporada quan me ensenyaveu a nadar a les 7:30 del matí i després anavem a pedalejar un bon rato, i mira q som...que heu fem en plé hivern i ara ...
Molta sort als que volen clasificarse en Valladolid, segur que heu conseguiran!
Bé, com saveu he estat desaparegut desde el olímpic de Canet, i es que me van vindre els exàmens i se va juntar en que vaig començar a treballar i apart me vaig fer una xicoteta lesió al genoll que la anava deixant passar i al final me va tocar parar dos semanetes. A mitat Juliol vaig començar a entrenar i vaig estar 5 dies en grip, gitat al llit i alsanme per anar a treballar, pero ara ja fa uns dies que entrene i pareix que me haja sentat bé la cosa.

Ara el segon bloc de la temporada per a mí i per a molts de nosaltres, ja que es lo unic que ens queda. De moment hui aniré a probar a la travesia de Moncofa, la semana que ve me tinc que pensar si fer un 10.000 o la mitja de Navajas que man comentat que es molt xula. Després ja reservarem per al tri de Borriana ( que per cert posa en la web que se done la gent pressa que se acabaran enseguida les plaçes, així que no vos encanteu ). Després de açó vuic anar al duatló cross de Benicarlo ( si algú se anima que meu diga i anirem junts). També aniré a València que diuen que serà molt bonico el olímpic.
Després de estes semanetes canyeretes tenia pensat fer un de llarga, però meu he pensat millor i no fa falta anar tant apressa, ja el farem el any que ve. Me pensaré i fer el Oliva ( xk val 40€ els federats"esto es una empresa" ) i ja tancaré la temporada de triatlons per a preparar el marató de Castelló com molts de vosaltres.

Bueno ja deixe de marejavos, però tenia ganes de escriure ja que fa molt que no se res de vosaltres. Espere vorevos prompte i que me rebenteu nadant, pedalejant i correns.

Un abraç cracks!


Carles Falcó

No hay comentarios:

Publicar un comentario