domingo, 2 de mayo de 2010

Esto ya se acaba

Bueno, hoy he estado en Torrent en su medio maratón para entrenar y realizar el último largo de 30 km ,seguramente aun hare otro por aqui el domingo que viene pero de24,25km para ir bajando .El rodaje ha ido bien aunque era el 65,70% de subida con alguna rampa de mas del15% pero ha sido ameno por la cantidad de gente,bien al final 2,25´´y 158 p/m ,todos estos rodajes de preparacion me han servido para descubrir medias que desconocia Gandia,Picaña,Sagunto,Benicasim,Benicarlo,Segorbe,Canals,Torrent ,ahora el trabajo ya esta practicamente hecho por lo demas solo me queda descansar y ponerle un cirio a SAN PASQUAL ¡madre mia la que me espera!
Por cierto Oscar,sabemos que has estado en Guadasuar. A ver si nos cuentas como te ha ido.

8 comentarios:

  1. BAKERO "EL PUTO AMO" ERES UN CRACK.... JA VORÀS COM EIXIRÀ BÉ, TE HO MEREIXES. HAS FET UNA PREPARACIÓ ESPECTACULAR, SORT A LANZAROTE I ÁNIMS EN LA RECTA FINAL... I DESDE ASÍ ANIME A TOTS A QUE DONEU SUPORT A BAKERO EN ESTOS DIES TANT DUR PER A D'ELL. HO DIC PER EXPERIÈNCIA (EHHH FERNANDO??) ES FÀ DUR I ELS DIES NO PASEN.... UN ABRAÇ MAKINA!!!

    ResponderEliminar
  2. Ara ja tens les pistoles preparades per a disparar-les en Lanzarote, la gent estem tots esperant el teu resultat, ja que em vist la preparacio i la progresio que portes, millorant cada vegada mes i demostranmos a tots que volen fer les coses se poden aconseguir.
    Ara que ja o tens tot fet amin i a cuidarte al maxim, tots estem en tu esperant eixe bon resultat de la makina pistolera.
    Anim,anim i sobre tot força.

    ResponderEliminar
  3. yee bakero aixo ja heu tens ahi!! en tot lo que has entrenat i lo fort que estas ara ,segur que ten ixes! molta sort krak!!

    ResponderEliminar
  4. Molts anims. Ja et queda poc. Molta sort i motivat a tope, q estas fet un bou i segur que ho fas de cine:)

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Iep! Jo pense que al final serà més la por i el nerviosisme dels moments (dies) previs, que altra cosa, perque amb la preparació que dus, la part física la tens més que superada, ara és qüestió de fer les coses amb cap i coneixement. I si no passa res raro, tens moltes "papeletes" per a ser finisher i inclús potser que amb ganes de repetir i tot!!

    Pel que fa a Guadassuar, doncs ni be ni mal. Anava sense expectatives i no estic ni del tot content, ni tampoc decepcionat. La primera carrera a peu amb més pena que glòria, vaig eixir a meitat del mogolló i pensava que anava més ràpid, però no tenia referències. La veritat que em note pesat corrent a peu, i darrerament no estic fent res de qualitat. Vaig pillar a un grupet on anava relativament còmode i em vaig dedicar a tractar d'arribar amb ells per tal de juntar-nos en la bici. Però després de la transició em trobe sol i tracte d'anar a per un grup que duia davant a prou distància. Primera volta amb la llengua fora i els bessons avisant... Quan els vaig pillar, ja eren un pilot de 15 o 20. Era el tercer grup i anava còmode xuplant roda, tot i que el circuit era curvejat i alguna arrancada em va tocar pegar-me per a no despenjar-me després d'alguns girs tancats. Però en el calentó que em vaig pegar per agafar-los, com per a deixar-los anar!! Finalment, parcial prou decent en bici. La segon carrera a peu es resumeix en poques paraules: gel, glop d'aigua i a mantenir el tipo. Al final una més a la saca i sense lesions ni caigudes: misión cumplida.

    ResponderEliminar
  7. ¡¡A MECAGUENDELL¡¡que animos,seguro que cuando me vengan los momentos de bajon me vendran a la mente todos estos comentarios y momentos de algunos entrenes que hemos compartido y no hay nada mejor para seguir luchando y que te salgan las fuerzas que esto´´´ni vitargo,ni geles,ni ostias´´ .GRACIAS de corazon

    ResponderEliminar
  8. El gran Ocaña, pienso que has entrenado muy bien, en Banyoles hiciste una test que te salió de maravilla, y las otras pruebas que has ido haciendo también, por lo tanto, creo que has hecho muy bien los deberes, ahora sólo desearte mucha suerte el dia del Ironman, te lo mereces.

    ResponderEliminar