miércoles, 12 de mayo de 2010

MÉS QUE PREPARATS




Bueno acabe de vore la llista de inscrits, i hi havien 466 inscrits. Nosaltres en serem 8 i participant en varies categorias com la Absoluta, Veteranos 1, Veteranos 2 i Sub-23. La veritat es que ens espera un dia molt emotiu, ja que es una distància on té dona temps a exprimirte, a menjar un poc, a relaxar-te darrere de algun pelotó, a fer la remontada de la teua vida a peu i a conviure en un ambien esportiu i sà! Al finalitzar hi ha un dinar per als triatletes i una discomovil...avore si en la reunió aclarim açó i si no ens quedem fem un dinaret tots els que vuiguen vindre.

Bueno el altre dia, el diumenge passat vam anar a fer un entrenament per a vore el circuit de Canet i la veritat que està prou bé. Mig de pujada i mig de baixada. Allí vam poder vore el nivell que estem agafant tots, el de Jaume que està com una roca, Fernando en la seua cabra, Dani que ja esta agarrant-se progresivament, Abel que vola, el Maño que se mos va pedre...i Ferminet que va vindre poquet de rato pero ja vam tindre prou. Al final mos van eixir vora els 100 km en una mitja de 33km/h.

5 comentarios:

  1. Aço si que es un embeja sana, jo tambe volia estar ahi en vosaltres, pero no vaig poder anar el diumenge ni podre anar al triatlo.
    Ja me marcat una data, el 3 d´octubre, el mig de Canet, espere poder entrenar be fins eixe dia, ara estic entrant en tema i tinc molta il.lucio. La natacio la preparare un poc mes de lo normal, la bici ja tinc preparada la cabra per eixe dia, pero fins juliol no eixira al carrer ja que dona por, encara que el cicliste dona risa i en la carrera apeu seguint com vaig crec que sera una bona planificacio.
    Be xicots paseua be i que guanyeu, si no son trofeos que siguen bones experiencies, ja ja ja.

    ResponderEliminar
  2. Que cabrones ,eso si que mola la grupeta ,el pasar una mañana de equipo,visualizar lo que va a ser la competicion con tus compañeros y yo siempre mas solo que la una ,que triste pero....cambiaremos el chip en verano .Seguramente ire a veros y a animaros de todas formas os deseo mucha suerte a todos y espero que hos divirtais.

    ResponderEliminar
  3. Ie "cabrones", yo no me divertí tanto. En el segundo pinchazo de Fermín no me enteré de que él habia decidido volver atrás y me quedé un poco descolgado del grupo esperándolo ya que me mosqueó que tardara en llegar, máxime habiendo pinchado dos veces en 5 minutos. Cuando vi que no venia me lancé de nuevo a por el grupo, estuve a 30 metros, però el ritmo me superó, un rato a casi 40km/h y sin recortar un metro.Finalmente me quedé solo esperando a que alguien se diera cuenta y levantara el pie o girara en alguna rotonda.!Iluso de mi!
    A la postre, ni visualización del circuito, ni grupeta con los compañeros ni nada de nada, de la rotonda de Sagunto a la playa de Canet y a casa, pues cuando conseguí hablar por movil con Fernando ya estaba demasiado lejos...

    ResponderEliminar
  4. Si es verdad lo que dice Oscar, y le creo, eso no mola, los de Faustin son unos mierdas, y no mola que nos hagamos como ellos, si uno de nosotros pinxa o le pasa algo, hay que esperar, que no somos profesionales joder, y no va el coche de equipo detras para recogernos.
    Ale ya me he quedado agusto.
    Por cierto lo de Canet, paso de ir en bici, yo ire en coche, con estos y a disfrutar de la carrera y de las tiendas, que voy a hacer un desfalco.

    ResponderEliminar
  5. Despues de escuchar la versión oficial, de lo sucedido, pido perdón a los Faustin, poprque se me calento el morro un poco, pero ya sabeis que soy muy directo. Un saludo y enhorabuena a los participantes en canet.

    ResponderEliminar