domingo, 20 de junio de 2010

Hola!!vaig a batejar-me ja dins del blog pq sino...que ara ja no crec que me tire cap arrere en el tema del tri, que m'està començant a agradar esto de entrenar i dspues fer alguna que altra competi eh!!El triatló de navajas (la meua tercera competició), meu he passat super bé, al principi per a no variar, me ficat nervioseta pero una vegada ja toque l'aigua i vaig calfant se m'oblida tot i ale poquet a poquet anem fent. En el trajecte de la bicicleta, encara que fea un poquet d'aire, m'agradat molt i he anat super cómoda... ala!!pero quan me tingut que ficar les mizuno i apretar a correr, al principi bé pero quan faltava 1.5 km me volia morir no anava ni cara a l'aire, anava prou motivada pq anava a quedar tercera i damunt hi havia un home super graciós vinga a animar-me (encara q ell tb necessitava una ajudeta..) i damunt me girat i he vist que propet tnia a una rubia q li arreava prou i com m'ha dit el tio Juan: Laia t'ha tocat apretar el cul!!!i aixina ha sigut, l' hem apretat i ale hasta el final!!!Gràcies a tots eh!!que esteu en tot, si poquet a poquet anem a fer un equipet de nivell del bo eh!!jo a vore si busque alguna xica mes i fem faena pq sino jo soletes...mal!!a vore si Mónica se engantxa i tb ens lluim les xiques!!!

8 comentarios:

  1. Molt bona carrera! Que el ritmo no pare!!

    ResponderEliminar
  2. Laia m´agrada molt escoltar aquesta historia, ja que veig que se nota que aço esta arrivante fins al cor.
    Enhorabona per els resultats i les ganes que estas ficant.

    ResponderEliminar
  3. Enhorabona Laia. El dissabte vam estar en Abel en la cursa d'Alqueries i ja li vam preguntar, les sensacions eren bones i cada cop vas millorant (ja voldria jo fer ixos temps en aigua, bueno, en tot,jeje). La proxima de Castelló avore si som prou gent del club.

    ResponderEliminar
  4. Laia ,aixo te molt de merit i mes amb la bicicleta que no et va ajudar ningu ,en horabona i a conquistar mes podiums

    ResponderEliminar
  5. eyyyyyy primer toca Bétera eh!!ahi hem d'anar a lluir-nos tots!!i sino pues res a passar-ho be q es lo q conta!!

    ResponderEliminar
  6. Raquel Ocaña Calpe22 de junio de 2010, 18:21

    Enhorabona Laia, açó fa que ens animem les xiques, sobre tot per la il.lusió que transmitises.

    ResponderEliminar
  7. que serà de laia en tant sols 2 anys???
    la cosa promet molt molt.... que dic promet ja és una realitat. enhorabona laia i a seguir treballant dur q ueés l'unic camí.

    ResponderEliminar