miércoles, 16 de junio de 2010

QUEBRANTAHUESOS 2010

Ye triatletes de ofici! fa dos semanes hem van oferir participar en la QH, ja que el meu germà no pot acudir per temes de treball(com casi sempre li pasa), i no vaig tindre més remei que acceptar la oferta. En octubre quan vaig fer la preinscripcio per participar i hem van donar la plaça meu vaig pensar dos voltes perque vaig vore les fetxes que eren(en ple examens i treballant) i vaig pensar que no podria fer-lo. Ara a falta de dos semanetes dic que si, per dos motius. Perquè les coses sense pensar ni prepara em solen eixir millor i perque vuic acompanyar al meu amic Javier Burguete a que cumplisca el seu repte del 2010. Javi es una persona que jugava a futbol i ara fa un parell de anys va voler montar en bicicleta, i ara després de haver entrenat vol participar en la QH.

Bé, açó no te res a veure en la preparació que ha dut el nostre amic Baqueret,o els entrenaments de Ferminet o la preparació a Zarautz, pero bueno, la experiencia en 8000 persones i 205km en 4 portets de montanya(tipo collao de Artana, jeje) no te preu.

Ja vos contaré si al km 130 me ix el tio la varaaaaa....jeje...


1 comentario:

  1. Carles donali recorts de la meua part al MARI BLANC el fill de pu... em va fer patir mes del compte ja ,ja .Anim es una bona experiancia ja voras com tagradara a de mes tu ets un molt bon cicliste segur que teisira be ,disfrutao.

    ResponderEliminar