domingo, 17 de mayo de 2009

SPRINT CANET ( BON ENTRENO!!!!)




YEP COM ESTEU TOTS???


BÉ VAIG A CONTAR UNA MICA LO DE AQUEST MATÍ.


ENS PLANTEM ALLÍ XIXO, ALEX, WOLF (UNA JOYETA NOVA) I JO.


JO PENSANT EN BUIDARME I ANARMEN MÉS TRANQUIL A BARNA. (QUE PER AIXÓ VENIA.)


EIXIDA ROINISIMA, CHAPUSERA, BASURA, MERDOSA.... I TOT EL QUE PUGAU IMAGINAR PER CULPA DELS ARBRITS... PERO HO MIG ARREGLE EN UN SUPER SPRINT I ARRIVE A LA 1ª BOLLA PROU BEN SITUAT. GIREM A DRETES I EN BUSCA DE LALTRA, TOPETE UNS PEUS BONISIMS I M'AGARRE A ELLS FICANT ELS COLÇES, CAMES ETC.. PER A NO PERDRELS. TORNEM A GIRAR A DRETES I AGARRAT ALS PEUS DE ABANS QUE SON UN BON RITME PER A EIXIR. PEU A TERRA I CAGANT OSTIES A PER LA BICI. MENTRE HEM FIQUE EL CASC VEIG PASSAR A MANU GODINO ( TRAGALEGUAS I 6ºCLASSIFICAT)I PENSE QUE TINC QUE ENTRAR COM SIGA EN EL SEU GRUP, IX EN LA BICI I FAIG UNA SERIE DE 1KM 500M APROX SOLES FINS QUE ENLLACE. ARA SI AGARRE AIRE, HEM PASE LES SABATES, VEC AIGUA, AGARRE MES AIRE I AGARRE MÉS AIRE............BUUUUUFFFFFFF!!! QUIN RECALFÓ M'ACABE DE PEGAR........


BE TOTS JUNTES I CADA EIXIDA DE CURVA "CLACK" PALO PER AÇI I PALO PER ALLÍ.


UN CIRCUIT PER ANAR TRANQUIL I JUNTETS JA QUE INTENTAR ESCAPARSE ES UNA TONTERÍA (CIRCUIT PLANISIM)...


ARRIVADA A LA T2 I MOLT BONA TRANSICIÓ I ALA A LO QUE DONE EL COS I A BUIDARME....


IX DEL 15 AL 20 CLASSIFICAT COMENCE A CORRER PERO AL SER DIESEL ( O SIGA LLARGA DISTANCIA ) HEM COSTA UNA MIQUETA MÉS CALFARME EN LA 1ª VOLTA PASE A 4/6 TIOS I ELA SEGON EL COS ESTA CALENT I COMENÇA JA A INCREMENTAR EL RITME MÉS ENCARA. TORNE A PASARNE 3/4 I ACABE EN BONISIMES SENSACIONS I AGUST PER HAVERMA BUIDAT I ENTRENAR AMB GENT DE MOLT DE NIVELL.


AL FINAL EL 12 EN LA GENERAL AMB AQUESTOS PARCIALS:


H2O=12 MIN


BICI= CREC QUE EREN 35 MIN


CARRERA=16.45 CREC.


MOLT CONTENT AL VORE LA CLASSIFICACIÓ, JA QUE ELS 11 DE DAVANT MEU ES DEDIQUEN A FER CURTA DISTANCIA I SON MOLT RÁPIDS...


AIXI QUE A NADANT I PEU QUE ES ON MÉS HEM TINDRIEN QUE TRAURE NO HI HAVIEN DIFERENCIES IMPORTANTS...


MOLT CONTENT PER EL ENTRENO.....


PD: GRÀCIES A XIXO I OSCAR PER VINDRE A FER DE SUPORTERS!!!!


SE AGRAIX MOLTISIM.

3 comentarios:

  1. Esteu com a roques! Quines ganes dona vore-vos de participar!! En fi, poc a poc. No cal dir que esperem la cronica d'Alex, que está per a donar-los guerra als de davant ara quan es guerreje un poc i recupere les sensacions de competir. (ja voldríem alguns estar així de mal!!!jaja)
    Jo vaig fer el dissabte una carrereta popular a Xest 10500m. Em feia ilusió fer Canet, però no tinc neopreno encara, i crec que no toleraria l'aigua gelada i després la bici tot banyat...En fi, fa un parell de setmanes que estic en medicació i vaig com una muntanya rusa. Uns dies millor i altres molt pitjor...No sé qué em passa per dins, però el cos funciona a la seva puta bola i jo m'he de resignar a veure-les vindre. Per això la carrereta va anar fatal. A un ritme de 4'08 el km, i patint molt. Era un dia de baixó. Però em feia ilusió perque vaig estar vivint allí quan estudiava, i encara que es un poble que mai em va encisar, sempre es bonic tornar a passar per llocs que han sigut importants en la seva vida. Si sapiereu la de coses que van passar en aquell pis d'estudiants entendríeu perquè ho dic...
    Au, ànims a tots per als propers objectius. Jo voldría fer cullera, pero tinc pendent adquirir neopreno i a més a més, esperaré a vore com evolucione esta setmana, a vore si m'estabilitze un poc!!

    ResponderEliminar
  2. Be xicots, ara ja puc dir que aquest any soc triatleta, he dispitat aquet triatlo de Canet i les sensacions han segunt molt extranyes.
    Primer com es normal la eixida de l´aigua algo roin, la tardanca i sobre tot sense avisar de l´eida, vaig girar la primera voia en la posicio 8 o 9, sense topetar el ritme, despres em vaig apartar del jaleo per anar al meu ritmei a partir dels 600 metres vaig comencar a nadar be i vaig eixir 5 encara que correns em van passar 2.
    En la t-1 anava perdut i al agafar la bici vaig perdre el primer grup i sobre el Km 8 el grup de ferminet em va agafar i alli que em col.loque jo, a aguantar-los com puga, ja que anaen a palos i de les curves eixien com a tirs, com ahi jo no tenia res que fer pues a falta d´un km per a baixar de la bici pues vaig decidir enfilar-los a tots i aixi baixar mort per a correr.
    En la t-2 vaig entre l´ultim del grup, i com no vaig eixir l´ultim, la carrera a peu va ser molt roin, en vig passar a 3 i me van passar sobre 15, encara que al final vaig comencar a correr agust.

    Be, la cronica d´un futur triatleta que espera poder entrenari conseguir algo mes per a este club.
    Ara tinc que parar algun dia, ja que el meu fill menut te la varicela i algu tindra que cuidar-lo, jo pensaba entrenar aquesta setmana de festes pero........
    Moltes gracies a Chicho per l´ajuda logistic, la companyia i les fotos, i a Oscar per vidre a animar-nos.
    El proxim ja no se quant sera............

    ResponderEliminar
  3. clar que si alex!!!! ánims i a per vitoria...
    que alli al menys ens donará temps per a disfrutar, ja que seran prou hores de competició.no com en canet que me cage'n deuuu..... quina agonia costant.

    ResponderEliminar